Április elejétől érkezik a boltok polcaira a Dreher IPA. A receptúra elkészítésével a sörfőzőmesterek célja az volt, hogy egy igazán markáns ízt hozzanak létre.
Koronavírus, koronavírus, koronavírus. Pár hete másról sem szól az élet, mindenki erről beszél, mindenre hatással van, épp komplett gazdasági ágazatok csődölnek be.
A Dreher kiszélesítette az alkoholmentes sörpiacot: a vállalat szakemberei egy Vörös Sörrel nyújtanak új alternatívát a fogyasztóknak. Az egyedi eljárással készülő főzet sötétebb színével és markánsabb ízével eltér mindentől, amit eddig az alkoholmentes sörök piacán megszokhattunk.
Tavaly 109 vállalkozás gyártott sört Magyarországon, a piacot azonban négy nagy gyár uralja. Az ágazat forgalma az előző évihez képest 14,4 százalékkal nőtt, a profit pedig a 24-szeresére ugrott - olvasható a Világgazdaság hétfői számában.
Csökkent Magyarországon a sörfogyasztás az első fél évben, a Magyar Sörgyártók Szövetségének elnöke, Kántor Sándor szerint elsősorban a hűvösebb időjárás miatt.
Magyarországon is elérhetővé vált a Peroni Nastro Azzurro olasz sörmárka. A világ több mint 70 országban ismert márkát a Dreher vezette be a hazai piacra.
Eddig még sohasem kóstolt specialitásokkal készül a sörgyár idei nyárzáró rendezvényén, ahol a szakmai programok mellett koncertekkel is várják a sörkedvelőket.
Felpörgött a sörpiac az elmúlt időszakban: talán soha nem láttunk még annyi termékfejlesztést, amivel az elmúlt hónapokban jöttek ki a legnagyobb hazai gyártók.
Növelték az elmúlt hetekben a sörárakat a külföldi tulajdonú, nagy magyarországi söripari vállalatok. Konkrét árazási stratégiájukról nem nyilatkoznak, de a piacon 4-5 százalék körüli drágulás látszik.
Új trendek hódítanak a magyarországi sörfogyasztásban. Megnőtt a kézműves termékek iránti kereslet, a fogyasztók egyre inkább törekszenek a tudatos életmódra.
A drinkbox.hu csapata elkötelezett híve a kulturált és felelősségteljes alkoholfogyasztásnak.
Szeszes ital fogyasztását 18 éven aluliak számára NEM AJÁNLJUK!