Új sört vezet be a magyar piacra a Dreher
2018.10.25
Magyarországon is elérhetővé vált a Peroni Nastro Azzurro olasz sörmárka. A világ több mint 70 országban ismert márkát a Dreher vezette be a hazai piacra. Az 5,1%-os alkoholfokú termékhez 0,33 deciliteres, üveges változatban lehet hozzájutni, elsősorban sörözőkben, független bolthálózatokban, és két áruházlánc üzleteiben.
1963-ban alkotta meg az akkor már több mint 100 éves múltra visszatekintő olasz
Peroni sörgyár az alsó erjesztésű technológiával készült
Nastro Azzurro-t. Ez a lager ízjegyeiben is a mediterránumot idézi, keserű, citrusos és fűszeres aromáival. Nevét, amelynek jelentése "kék szalag" az SS Rex hajónak és legénységének tiszteletére kapta, amely – mivel 1933-ban a legrövidebb idő alatt szelte át az Atlanti-óceánt –, egyetlen olaszként nyerte el a leggyorsabbaknak járó Kék szalagot.
Egyre nagyobb az igény a prémium sörök iránt hazánkban, csak az elmúlt egy évben 6%-kal növekedett ezen szegmens forgalma Magyarországon.
Ebben a kategóriában vált most elérhetővé a magyar közönség számára az olasz márka, amely világszerte több mint 70 országban érhető el, Európán kívül például Ausztráliában, Új-Zélandon, az Amerikai Egyesült Államokban és Kanadában is. A magyar piacra a
Dreher Sörgyárak Zrt. vezette be.
"
Az 5,1%-os alkoholfokú termékhez 0,33 deciliteres, üveges változatban juthatnak hozzá a hazai sörfogyasztók, elsősorban a sörözőkben, független bolthálózatokban, illetve a Spar és a CBA Príma üzletekben." - olvasható a sörgyártó közleményében.
Forrás: Agrárszektor