Új év, megújult csomagolás a Borsoditól
2019.02.11
Nagy lendülettel indítja az újévet a Borsodi Sörgyár. A Borsodi Szituk platform tavalyi elindítása, valamint a vállalati arculat megújítását követően az idei év első felében a Borsodi márka termékei is új csomagolást kaptak.
Az évkezdet hagyományosan a fogadalmak és a megújulás jegyében telik. Nincs ez másképpen Magyarország egyik legnagyobb sörgyártójánál, a
Borsodi Sörgyárnál sem. A vállalat ugyanis az idei évben új csomagolásba öltözteti termékeit.
Februártól kezdődően a sörkedvelők új külsővel, de a megszokott magas minőségű tartalommal kereshetik a boltok polcain a klasszikus világos
Borsodit, majd ezt követően folyamatosan megújul a teljes Borsodi portfólió (
Borsodi Mester, Borsodi Bivaly, Borsodi Tüzes, Borsodi Jeges, Borsodi Póló) külalakja is.
Az idén bemutatkozó csomagolások
fontos részét képezik a Borsodi hosszú távú megújulásának, melynek első lépéseként 2018 második felében bemutatkozott a
Borsodi Szitu platform is, valamint a sörgyár év végén bemutatta új, letisztult vállalati arculatát is. Az új irány kapcsán
Juhász Péter Tibor, a
Borsodi Sörgyár marketing igazgatója kiemelte az
„élet habos oldalához” való visszatérés fontosságát: „
Hagyományok és megújulás. A Szituk kampánnyal kiemelt célunk volt, hogy visszatérjünk a Borsodi ikonikussá vált szlogenjéhez, fiatalos, a mai fogyasztók igényeit kielégítő stílusban. Ennek a megújulásnak fontos része volt a Borsodi Szituk platform elindítása, és ugyanebben a szemléletben újítjuk most meg a termékek csomagolását és egységesítjük kinézetét is. Modern, 2019-es designt kapnak, de közel maradunk a márka értékeihez, alapjaihoz.”
Forrás: Molson Coors / Borsodi Sörgyár