Önkéntesen kötelezettséget vállalt az Európai Sörfőzők Szövetsége, ezen belül 25 ország sörszövetsége, köztük a Magyar Sörgyártók Szövetsége (MSSZ) is, hogy 2022-ig megjelölik a sörök csomagolásán az italok összetevőit és tápértékeit.
Bár a legutóbbi WHO jelentés alapján elmondhatjuk, hogy kevesebb alkoholt isznak a magyarok, mint néhány évvel korábban, még mindig problémát jelent a túlzott alkoholfogyasztás, különösen a nyári melegben.
Az Eurostat a Nemzetközi Sörnap alkalmából közölt adatokat a kontinens sörtermeléséről és fogyasztásáról. Ezekből kiderül, hogy tavaly 39 milliárd liter sört gyártottak az Európai Unióban, ez azt jelenti, hogy lakosonként 76 litert.
Csökkent Magyarországon a sörfogyasztás az első fél évben, a Magyar Sörgyártók Szövetségének elnöke, Kántor Sándor szerint elsősorban a hűvösebb időjárás miatt.
Évi ötszázmillió korsó kiváló minőségű sör gyártása és regionális szinten is jelentős vállalattá válás. Ez a Borsodi Sörgyár célkitűzése az elkövetkezendő évekre.
Magyar innovációnak, egy hatalmas komlórakétának köszönhetik karakteres ízüket a hazai piac legnépszerűbb magyar sörkülönlegességei, a Soproni Óvatos Duhaj termékcsalád.
A Borsodi Sörgyár bőcsi üzeme jelenleg éves szinten 1,8 millió hektoliteres kapacitás mellett működik, az új gépsor beüzemelésével ez a kapacitás 2,5 millió hektoliterre fog ugrani.
Olyan okoshordóval lépett a piacra a Carlsberg, amely képes arra, hogy figyelje a hordóban lévő sörmennyiségét, sőt jelezze a sörfőzdének, ha fogytán a készlet.
Nagy lendülettel indítja az újévet a Borsodi Sörgyár. A Borsodi Szituk platform tavalyi elindítása, valamint a vállalati arculat megújítását követően az idei év első felében a Borsodi márka termékei is új csomagolást kapnak.
Idén a biztató évkezdetet egy értékesítési szempontból erős tavasz és kedvező nyár követte a Borsodi Sörgyárnál. Többek között ennek is köszönhető, hogy az idén 45 éves vállalat a piaci átlagot meghaladó mértékben tudta növelni értékesítését az év első három negyedévében.
Magyarországon is elérhetővé vált a Peroni Nastro Azzurro olasz sörmárka. A világ több mint 70 országban ismert márkát a Dreher vezette be a hazai piacra.
Csehországban az árpatermés bő kétharmadát a sörnek való tavaszi fajták adják, de ma már az őszi vetésűek között is vannak olyanok, amelyek alkalmasak a malátakészítésre.
A drinkbox.hu csapata elkötelezett híve a kulturált és felelősségteljes alkoholfogyasztásnak.
Szeszes ital fogyasztását 18 éven aluliak számára NEM AJÁNLJUK!