Hírek, amelyekben megtalálható a(z) Bor nevű címke

Óriási kapacitásbővítés a Borsodinál: közel megduplázzák a dobozosok gyártását

2019.03.27
A Borsodi Sörgyár bőcsi üzeme jelenleg éves szinten 1,8 millió hektoliteres kapacitás mellett működik, az új gépsor beüzemelésével ez a kapacitás 2,5 millió hektoliterre fog ugrani.

Elkészült a csaposok álma: itt az okoshordó

2019.02.14
Olyan okoshordóval lépett a piacra a Carlsberg, amely képes arra, hogy figyelje a hordóban lévő sörmennyiségét, sőt jelezze a sörfőzdének, ha fogytán a készlet.

Új év, megújult csomagolás a Borsoditól

2019.02.11
Nagy lendülettel indítja az újévet a Borsodi Sörgyár. A Borsodi Szituk platform tavalyi elindítása, valamint a vállalati arculat megújítását követően az idei év első felében a Borsodi márka termékei is új csomagolást kapnak.

Nőtt a Zwack árbevétele és nyeresége

2019.02.11
A Zwack Unicum Nyrt. 2018-2019-es üzleti évének első háromnegyedévében 23,88 milliárd forint bruttó árbevételt ért el, 19,1 százalékkal többet, mint az előző üzleti év azonos időszakában.

Mozgalmas év és megújult vállalati arculat a Borsodinál

2018.12.01
Idén a biztató évkezdetet egy értékesítési szempontból erős tavasz és kedvező nyár követte a Borsodi Sörgyárnál. Többek között ennek is köszönhető, hogy az idén 45 éves vállalat a piaci átlagot meghaladó mértékben tudta növelni értékesítését az év első három negyedévében.

Elismert párosokkal kampányol az Unicum

2018.11.16
Szeretteink támogatása és megbecsülése erőt ad a mindennapok nehézségeihez. Ennek az odaadásnak a méltóképpen való meghálálásában szeretne segíteni idén karácsonykor az Unicum.

Új korszak nyílik a Borsodi Sörgyár történetében

2018.10.12
Negyvenöt éves fennállásának két legnagyobb beruházásba vágott bele idén a Borsodi Sörgyár bőcsi gyárában.

A Zwack Unicum a Szigeten

2018.08.13
A Zwack Unicum Bár idén dedikált üzeneteket rejtő Palackpostával, Meet&Greet eseményekkel, triciklis értékesítési pontokkal, mini pingpong meccsekkel és rengeteg ajándékkal várja a Szigeten fesztiválozókat.

Vendégségben a Borsodi sörfőző mestereinél

2018.06.15
Évi háromszázhatvan millió korsó sör. A Borsodi Sörgyár bőcsi üzeme ezzel megegyező mennyiséget, vagyis 1,8 millió hektoliter sört állít elő egyenletesen magas minőségben minden évben.

Új sörrel készül a Soproni az idei nyárra: de mit lép a többi gyártó?

2018.05.01
Felpörgött a sörpiac az elmúlt időszakban: talán soha nem láttunk még annyi termékfejlesztést, amivel az elmúlt hónapokban jöttek ki a legnagyobb hazai gyártók.

A Halott Pénz az Unicum Szilva-n

2018.04.05
Az Unicum 2010 óta minden tavasszal megújul, és a polcokon az eredeti mellett egy limitált kollekció is helyet kap.

Szemérmesen emelték áraikat a nagy sörgyártók

2018.02.16
Növelték az elmúlt hetekben a sörárakat a külföldi tulajdonú, nagy magyarországi söripari vállalatok. Konkrét árazási stratégiájukról nem nyilatkoznak, de a piacon 4-5 százalék körüli drágulás látszik.

Csökkent a Zwack Unicum nyeresége

2018.02.12
A Zwack Unicum Nyrt. 2017-2018-as üzleti évének első háromnegyedévében 2,516 milliárd forint adózott nyereséget ért el.

Unicum Karácsony - Generációkon át (2017)

2017.12.17
Új zenei aláfestés és egy idei meglepetés az Unicum karácsonyi kisfilmjében.

Új hódítók a magyar sörpiacon? A Borsodi vezére elmondta, mire számítsanak

2017.11.29
Nem olyan nehéz új szereplőként belépni a magyar sörpiacra, a talpon maradás viszont komoly stratégiát és megfelelő színvonalú szolgáltatást igényel – nyilatkozta Vuleta Zsolt.

Nitrogénnel csapolt sörrel újít a Borsodi

2017.11.22
Mától kapható Magyarország első nitrogénnel dúsított világos söre, a Borsodi Nitro. A termék fő különlegességét az adja, hogy a sörhöz már a gyártás során nitrogént adunk, illetve csapoláskor a nitrogén szén-dioxiddal keveredik, ezáltal egyedi látványt és különleges ízt ad a sörnek.

Sör, bor, pálinka: ennyiért veheted meg a Szigeten

2017.08.11
A fesztiválélmény része az italfogyasztás is: minden évben rengeteg sör és bor fogy, főleg az olyan gigarendezvényeken, mint a Sziget Fesztivál.

Prémium sörökkel folytatódik a gasztroforradalom

2017.06.26
Idén is útjára indult a Staropramen Ízművek kampány, amelynek célja, hogy meghonosítsa Magyarországon a sörgasztro fogalmát. A kezdeményezés sikere pár évvel ezelőtt még elképzelhetetlen lett volna, mára azonban Magyarország felkerült Európa kulináris térképére.

A drinkbox.hu csapata elkötelezett híve a kulturált és felelősségteljes alkoholfogyasztásnak.
Szeszes ital fogyasztását 18 éven aluliak számára NEM AJÁNLJUK!

Elmúltál már 18 éves?

     NEM

Oldalainkon HTTP sütiket használunk, a jobb működésért. További információk