Budapest Airport Zrt.: Nemzetközi elismerés egy magyar márka promóciójának
2013.01.09
"Highly commended" vagyis rendkívüli elismeréssel tüntette ki a Heinemann Duty Free, a Zwack Unicum és a Budapest Airport közös nyári kampányát.
A 2012-es év egyik legjobb marketing promóciója zajlott Budapesten a Duty Free News International (DFNI) szerint. A lap minden évben megválasztja az elmúlt 12 hónap utazási kereskedelmi "leg-jeit", összesen 8 kategóriában. A legjobb marketing kampány díjat a Dél-Ázsiában és a Csendes-óceán területén, valamint Amerika nyugati partján jelenlévő DFS Group munkája nyerte, a második éve töretlen sikerrel valósította meg a "Master of Spirits" kampányt. A fő nyertes mellett két másik kereskedelmi kampányt emelt ki 2012-ben a DFNI, köztük a
Heinemann Duty Free, a Zwack és a Budapest Airport közös nyári promócióját, ami sporthasonlattal élve megosztott második-harmadik helyezést jelent.
2012 nyarán először fordult elő a budapesti repülőtéren, hogy egy nagyszabású, utasoknak szánt kereskedelmi akció középpontjában nem egy világszerte ismert márka, hanem egy hazai termék, a Zwack Unicum állt. A nyári csúcsidény egyik legforgalmasabb hónapjában, júliusban lebonyolított kampány során a márka a reptéri forgalmazó Heinemann Duty Free és a Budapest Airport szakembereivel fogott össze. Az elsődleges cél természetesen az eladások növelése volt, ezáltal pedig
a magyar termék további népszerűsítése a repülőtéren megszokott nemzetközi környezetben.
Forrás: news4business